.:: Меню ::.


.:: Статистика ::.

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Поради учням для успішної підготовки до ЗНО
Якщо часу до ЗНО залишилося мало:
1. Підготуй місце для занять;
2. Введи в інтер'єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори;
3. Склади план занять. Спершу визнач: хто ти — «сова» або «жайворонок», і залежно від цього максимально використовуй ранковий або вечірній час;
4. Почни з найважчого розділу, з того матеріалу, який знаєш найгірше;
5. Чергуй заняття і відпочинок: 40 хвилин занять, потім 10 мінут— перерва;
6. Виконуй якомога більше різних тестів по предмету. 
7. Тренуйся з секундоміром в руках, засікай час виконання тестів;
8. Готуючись до тестування, в думках малюй собі картину перемоги, успіху;


Важливий момент - змусити себе зайнятися справою. Перед ЗНО є бажання робити все що завгодно - аби до нього не готуватися. В цей час можна пригадати давно забуті і відкладені справи, пригадати, що давно не дзвонив(ла) тому-то, можна проявити себе зразковим сином (дочкою) і виконати яке-небудь батьківське доручення (з'їздити на ринок, полагодити полицю, підмести підлогу...) - загалом, зробити все що завгодно, аби віддалити момент коли доведеться сидіти з книжкою/зошитом за столом і готуватися. 
Треба зробити над собою зусилля. Це важливо і потрібно. Але не треба і вдаватися до крайності. Якщо ви обкладетеся підручниками, вимкнете телефон і забарикадуєтеся в своїй кімнаті – навряд чи ефективність від такої підготовки буде висока. 
Рада: Встановите для себе норму - скажімо, одна година або, наприклад, одна тема. Розібрали тему - зробіть передих. Не варто готуватися до атестації разом з другом/подругою (якщо лише він (вона) не знається на матеріалі краще за вас) - така підготовка найчастіше обертається довгою балаканиною і марною тратою часу. Важливе питання: а як запам'ятати? На цей рахунок існують різні думки. Один з найвдаліших способів запам'ятовування - мнемотехніка Що це за звір? Річ це достатньо комплексна, включаючи, зокрема запам'ятовування асоціаціями. Треба запам'ятати дату - спробуйте пригадати що ця дата означає для вас особисто. Може, це день народження тітки? А може, цього дня ви вперше щось зробили або абикуди з'їздили? Або раптом ця дата нагадує чийсь телефон? Однак не треба спеціально вишукувати родинні свята. А то на тестуванні вам доведеться згадувати ще і їх. Треба запам'ятати формулу? Спробуйте поглянути на неї під іншим кутом. Спробуйте прочитати її як слово. Зіставте кожній букві у формулі яке-небудь слово і складіть смішну пропозицію, яка застрягне в голові. Є такий секрет - чим смішніше асоціація, тим краще запам'ятовується. Дуже зручно запам'ятовувати які-небудь визначення, явища, події, звівши їх до того, що ви вже знаєте. Спробуйте спростити визначення. Поважно зрозуміти суть визначення, а не заучувати його. 
У різних людей розвинені різні види пам'яті: зорова, слухова, моторна. Людям з розвиненою зоровою пам'ятю корисно буде читати матеріал: потім згадується сторінка, на якій написана потрібна тема. Тим, у кого розвинена моторна пам'ять краще буде ще раз прописати матеріал (наприклад, зайнятися написанням шпаргалок). Можна писати шпаргалки! Під час написання шпаргалок ви ще раз опрацьовуєте матеріал. Але користуватися ними або навіть просто приносити з собою на тестуванні - не варто. Коли в кишені лежить такий папір, що "горить", - голова працює погано. Залишили її вдома - голова включається в роботу. Отже краще написати і залишити удома. Якщо відчуваєте, що "процес пішов" - тобто Ви розумієте матеріал, відчуваєте, що можете його пояснити і ще не втомилися - продовжуйте! Перед сном бажано якщо не учити, то хоч би перегорнути пройдені матеріали: спробувати, дивлячись на заголовок, пригадати загальний вміст питання (якщо не виходить - проглянете розділ). Пам'ятаєте, що краще всього запам'ятовується інформація, отримана під час засипання і під час пробудження (але не в день напередодні тестування!). 
Увечері, напередодні ЗНО дозвольте собі розслабитися - прогуляйтеся, поговоріть по телефону, почитайте детектив, зайдіть в гості до друга (подруги). Але поверніться додому до півночі. Якщо Ви не виспитеся за ніч - сон на ЗНО чреватий сумними наслідками! 
Зовнішній вигляд і поведінка
Якому б стилю ви не віддавали перевагу - на ЗНО краще приходити в строгому костюмі з піджаком ("ЗНО для мене - завжди свято, професор!") і прагнути зберігати серйозність. Зовсім не обов'язково своїм зовнішнім виглядом давати зрозуміти, що ви є пристрасним залицяльником того або іншого музичного напряму, прибічником яких-небудь екзотичних переконань і тому подібне. 
Є така чудова фраза: "Треба - і полюбив!". Треба писати захоплені відгуки про твори Гоголя - будь ласка! Треба описати ще когось як негативного персонажа - пишеш те, що просять. А перед тестуванням треба закохатися в той предмет, який здаєш. Якщо вам це удасться - то і без акторських здібностей можна змалювати інтерес і захопленість, і ти сам в це почнеш вірити.
У пункт ЗНО ти повинен з'явитися, не спізнюючись, краще за 15-20 хвилин до початку тестування. При собі потрібно мати пропуск, паспорт і декілька (про запас) ручок. Якщо на вулиці холодно, не забудь тепло одягнутися, адже ти сидітимеш на тестуванні не одну годину.
 Необхідно зберігати спокій і упевненість. Не приймайте в день тестування заспокійливі засоби! Вони можуть загальмувати вашу здатність мислити, зробити вас сонливим/ой і байдужим/ой до того, що відбувається. 
Якщо раптом «все забув»
Все може статися. Не треба здаватися. Погляньте на питання. Які асоціації воно у вас викликає? Може ви щось віддалено схоже вже проходили? Навіть якщо по іншому предмету. Думайте! Інформацію ви дізнаєтеся не лише на уроці, але і по телебаченню, радіо, Інтернеті, розмовах, відповідях інших учнів, не лише в науковій але і художній літературі (там, де справа стосується гуманітарних предметів, наприклад). Врешті-решт – невже ви попередні (принаймні) 16 років абсолютно нічого не дізнавались, не читали, не чули? Спробуйте «з голови» знайти відповідь. Головне –не панікувати і зосередитися. 
Перед початком тестування
На початку тестування тобі повідомлять необхідну інформацію (як заповнювати бланк, якими буквами писати, як кодувати номер школи і т.д.). Будь уважний! Від того, як ти запам'ятаєш всі ці правила, залежить правильність твоїх відповідей! 


Поради учням для успішного виконання завдань під час написання державної підсумкової атестації 
Для успішнішого виконання завдань необхідно: 
• Пробігти очима весь текст, аби зрозуміти , якого типа завдання в ньому містяться, це допоможе налаштуватися на роботу. 
• Уважно прочитати питання до кінця і зрозуміти його сенс (характерна помилка під час тестування – не дочитавши до кінця, за першими словами вже передбачають відповідь і квапляться його вписати) 
• Якщо не знаєш відповіді на питання або не упевнений, пропусти його і відзнач, аби потім до нього повернутися. 
• Якщо не зміг протягом відведеного часу відповісти на питання, є сенс покластися на свою інтуїцію і вказати найбільш вірогідний варіант. 
• Необхідно зосередитися! Після виконання попередньої частини тестування (заповнення бланків), коли ти прояснив всі незрозумілі для себе моменти, постарайся зосередиться і забути про тих, що оточують. Для тебе повинні існувати лише текст завдань і годинник, що регламентує час виконання тесту. Квапся не кваплячись! Жорсткі рамки часу не повинні впливати на якість твоїх відповідей. Перед тим, як вписати відповідь, перечитай питання двічі і переконайся, що ти правильно зрозумів, що від тебе вимагається. 
• Почни з легкого! Почни відповідати на ті питання, в знанні яких ти не сумніваєшся, не зупиняючись на тих, які можуть викликати довгі роздуми. Тоді ти заспокоїшся, голова почне працювати чіткіше і ясно, і ти увійдеш до робочого ритму. Ти як би звільнишся від нервозності, і вся твоя енергія потім буде направлена на важчі питання. 
• Пропускай! Треба навчитися пропускати важкі або незрозумілі завдання. Пам'ятай: у тексті завжди знайдуться такі питання, з якими ти обов'язково впораєшся. Просто безглуздо недобрати бали лише тому, що ти не дійшов до «своїх» завдань, а застряг на тих, які викликають у тебе труднощі. 
• Читай завдання до кінця! Поспіх не повинен приводити до того, що ти прагнеш зрозуміти умови завдання «за першими словами» і добудовуєш кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших питаннях. 
• Думай лише про поточне завдання! Коли ти бачиш нове завдання, забудь все, що було в попередньому. Як правило, завдання в текстах не пов'язані один з одним, тому знання, які ти застосував в одному (вже, припустимо, вирішеному тобою), як правило, не допомагають, а лише заважають концентруватися і правильно вирішити нове завдання. Ця ж порада дає тобі і інший безцінний психологічний ефект – забудь про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилося тобі не по зубах). Думай лише про те, що кожне нове завдання – це шанс набрати бали. 
• Виключай! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильний варіант відповіді, а послідовно виключати ті, які явно не личать. Метод виключення дозволяє у результаті сконцентрувати увагу всього на одном-двух варіантах, а не на всіх п’яти-семи (що набагато важче). 
• Заплануй два круги! Розрахуй час так, щоб за дві третини всього відведеного часу пройтися по всіх легких завданнях («перший круг»). Тоді ти встигнеш набрати максимум очок на тих завданнях, а потім спокійно повернутися і подумати над важкими, які тобі спочатку довелося пропустити («другий круг»). 
• Перевір! Залиш час для перевірки своєї роботи, аби встигнути пробігти очима і відмітити явні помилки. 
• Не засмучуйся! Прагни виконати всі завдання, але пам'ятай, що на практиці це нереально. Враховуй, що тестові завдання розраховані на максимальний рівень трудності, і кількість вирішених тобою завдань сповна може виявитися достатнім для гарної оцінки. 



Рекомендації гімназистам


КОНФЛІКТ! ДО ТЕБЕ СТАВЛЯТЬСЯ НЕСПРАВЕДЛИВО. ЩО РОБИТИ?!

«Своя сорочка ближче до тіла» — ця приказка пояснює поведінку та почуття учнів, яких насварив учитель. Некоректна поведінка вчителя могла бути спричинена самим учнем, але для останнього важливе власне відчуття образи, що є наслідком дій учителя: крику, зневаги, приниження гідності, а нерідко — заниження оцінки через поведінку. У школі дуже часто відбуваються аналогічні конфлікти. Іноді вони тривають досить довго, але переважно закінчуються на стадії появи і стихають під тиском авторитету, залишаючи в юних душах образу, гнів, злість і навіть жадобу помсти.  

Що ж робити тобі, школяре?

  1. Розкажи про те, що трапилося, батькам.
  2. Поговори про це з класним керівником.
  3. Звернися до практичного психолога школи чи зателефонуй до служби довіри.  

Чого не варто робити?

Не варто виявляти зневагу до вчителя, кидати йому виклик, поглиблювати конфлікт — від цього постраждає твоя освіта. Не варто шукати помсти — цим ти не викличеш поваги до себе, а лише даси можливість учителеві застосувати дисциплінарні заходи до тебе. Ти можеш відчувати образу, гнів і навіть ненависть. Але ти несеш відповідальність за дії, які здійсниш під впливом своїх почуттів та емоцій. Запам'ятай: ти завжди маєш право висловити те, що відчуваєш, сказати про те, що тобі подобається і чому. Спробуй висловити свої почуття в такій формі: «Я серджуся, коли ви сварите мене, тому що це порушує мої права, і я хочу, щоб ви перестали це робити».
У конфліктних ситуаціях спробуй скористатися формулою своїх почуттів:


«Я (назва почуття)_____ коли_______ тому що ______ Я хочу____

КОНФЛІКТ! ТИ ПОЧУВАЄШСЯ БЕЗПОРАДНИМ. ЩО РОБИТИ?!

У конфліктних ситуаціях, коли ти переживаєш сильні негативні емоції, з'являється проблема з їх вираженням. Ти часто відчуваєш провину перед іншими. Ти боїшся говорити про свої бажання і потреби. Ти часто робиш те, чого б не хотів робити. Ти не можеш відмовитися від того, що тобі не подобається, але чого хочуть твої друзі. Ти відчуваєш, що твої вчинки — це не твоє рішення. Ти не хочеш більше так жити! 

Що робити?

  1. Прямо й чесно висловлювати свою точку зору з певного питання.
  2. Відверто виявляти свої почуття й потреби.
  3. Відстоювати свої права та думки без порушення прав оточення.
  4. Поважати думки й гідність співрозмовника, намагатися зрозуміти думки іншого: «Якщо я правильно тебе зрозумів».

Чого ж не слід робити?

• Дозволяти іншим порушувати твої права, безапеляційно приймати їхню точку зору.
• Дозволяти себе експлуатувати заради того, щоб сподобатися іншим.
• Метушитися, невпевнено шукати пояснення відмові, замість того, щоб відповісти прямо.
• Сміятися в ситуаціях, коли природним є виявлення незадоволення чи гніву.
• Використовувати фрази: «Я не знаю...», «Якщо ти можеш...», «Якщо це тебе не обтяжить...», «Роби, як хочеш», «Я б хотів, але...». Адже так ти придушуватимеш власні почуття, не зможеш висловити інші емоції — любов, повагу, симпатію.
• Обговорювати своє рішення.
Твої товариші, можливо, не одразу зрозуміють і сприймуть тебе. Вони звикли до твоєї пасивності або агресивності, їм подобалося захищати тебе, виявляти опіку, бачити в тобі залежну від них людину — це вони називали дружбою. Ти можеш почути докір про порушені взаємини, про те, що ти повинен..., про те, що вони так не звикли.
Спробуй висловити свої думки у такій форми: «Я так думаю. Я так відчуваю. Я так бачу ситуацію. А ти? Якщо наші уявлення та інтереси не збігаються, я готовий їх обговорити і готовий до компромісу».

У ситуації відмови спробуй зробити три кроки:
Перший — сказати слово «ні»!
Другий — сказати, що ти цього не зробиш.
Третій — пояснити причини свого рішення, спираючись на свої плани, бажання, потреби і права.
Бажаю успіху. Усе у твоїх руках!

Вход


.:: Міні чат ::.
Увійдіть під своїм логіном або зареєструйтеся щоб користуватися даним віджетом


Хостинг від uCoz
HBK №30 Corporation 2024 ©
© Офіційний сайт Луганського НВК №30 ®